~Happy 2016 ~

29 december 2015



Heii,

Vandaag ga ik eventjes gezellig met jullie wat bijkletsen. Want komend jaar ben ik nog van alles en nog wat van plan. Maar het aller leukste is nog wel het project dat ik samen met Margot van http://lovebeautyflow.blogspot.nl/ ga starten. Ik kan jullie nu al wel beloven dat het een super leuk 2016 word hier op mijn gloed nieuwe blogje.

Als aller eerste wil ik iedereen alvast een heel fijne jaarwisseling wensen. En natuurlijk heel erg veel lekkere warme oliebollen. En maak er wat gezelligs van met vrienden of familie. Zelf spreek ik op oudejaarsdag af met wat vriendinnen van de basisschool en ga ik ´s avonds met familie en kennis de jaarwisseling vieren vol met vuurwerk kinderchampagne (:P) en heel erg veel gezelligheid.

En dan nu wat er allemaal gaat veranderen op het gebied van mijn blog. Ik ben dus nu net overgestapt naar blogger en er is dus sowieso al best veel veranderd. Maar al voordat ik was overgestapt was ik aan het over en heen aan het mailen met Margot van lovebeautyflow. Wij gaan samen een serie starten, ik weet dat ik eerder ook al een serie had (Let´s get Winterproof) maar de blogger met wie ik het zou gaan doen heeft nooit meer wat van zich laten horen. Dat terwijl ik haar heb geholpen met aan banner voor haar youtubekanaal, haar blog en logo. Hier kan ik best een beetje boos om worden maar dat terzijde want deze serie word echt heel erg leuk. Ook zullen alle foto´s die op deze blog verschijnen zelf gemaakt zijn (anders word dit gemeld). Voor de rest probeer ik gewoon weer lekker mijn oude blogritme te pakken te krijgen en nog wat kleine aanpassingen op mijn lay-out te maken. ik had trouwens ook nog een vraagje. Wat vinden jullie van mijn banner zelfgemaakte banner?
En dan nu ga ik jullie eindelijk iets over de nieuwe serie vertellen. Het gaat heten '' 100 Weeks To Hapinnes''. Wij gaan allebei op ons blog laten zien waar wij blij van worden. En zo willen we jullie laten zien maar ook ons zelf laten zien hoe je kunt genieten van het leven. Elke vrijdag plaatsen wij iets waarin we laten zien wat ons de afgelopen week vrolijk heeft gemaakt. Dat kunnen hele simpele dingen zijn zoals een dag mobiel loos of naar het bos gaan. Ook kunnen het andere dingen worden zoals een high tea organiseren of een dagje naar een pretpark. We plaatsen allebei vrijdag een andere post dus zou het leuk zijn als jullie ook eens op Margots blog kijken. Vrijdag 1 jaunari starten we en komen de eerste 2 posts online.

En op persoonlijk gebied gaat er volgend jaar van wat ik weet niet zo veel veranderen. Ik hoop op wat betere cijfer, dat kan ik nogal hard gebruiken (sta op het randje van wel/niet discussie vwo3. En misschien wat beter mijn bureau opruimen wat nogal van belang is, als je daar je huiswerk wilt maken heb je echt fikse armspieren nodig om alles aan de kant te schuiven. Maar ik ben ook weer begonnen met schrijven niet op mijn blog (dat doe ik natuurlijk ook wel) maar een verhaal/boek. Op de site wattpad hier is trouwens ook een app voor op je mobiel van. Mijn naam is daar -Halycon- en ben bezig met het boek i don't like him. www.wattpad.com/-halycon- hier kan je mijn profiel bekijken.

I did'nt like HIM

Dit was het dan alweer voor vandaag. Als je dit leest ben ik waarschijnlijk lekker aan het schaatsen (nep ijs). Deze post heb ik gisteravond (dit is raar om te typen wat het is nu gewoon nu) getypt. Maar ik kon het ook niet maken om de 2e post van deze blog over te slaan toch? Iedereen nog eens een hele fijne jaarwisseling. Want ik ben bang dat ik donderdag niet kan posten, de volgende paar dagen ben ik namelijk erg druk. Ik ga mijn best doen maar wees niet boos als het er niet van komt. Vrijdag komt er sowieso een posts namelijk de eerste uit de nieuwe serie!

Liefs,
Roos
Wat zijn jouw doelen voor volgend jaar?

4 opmerkingen

  1. Ik heb er echt onwijs veel zin in! Ik ben heel erg benieuwd naar jouw foto's en ik ga ook zeker elke dag kijken! xx Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik ben enorm benieuwd naar de nieuwe serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey,
    Ik ben ook echt héél erg benieuwd naar wat mijn super lieve en leuke vriendin Margot en jij ervan gaan maken !
    Veel plezier en succes, en natuurlijk: Happy 2016 !
    Xxx Kato

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.