☃ Let it snow ☃

19 januari 2016


Eindelijk lag er dan die langverwachte sneeuw op de straat. Terwijl ik nog slaapdronken in mijn verrukkelijke warme bedje lag. Riep mijn zusje me vrolijk wakker met het goede sneeuw dat er nieuws lag, ehhh met het goede nieuws dat er sneeuw lag. Nadat ik me nog een keer omdraaiden drong het nieuws dan toch tot me door, eindelijk is de straat bedekt met die koude poedersuiker. Vlug trok ik mijn kleren aan en stormde de trap af (eigenlijk was het meer heel sloom en met een slaapgezicht van de trap af strompelen). Snel keek ik naar buiten waar dan toch echt wel sneeuw lag, wel een halve cm (!). Daar laat Roos zich niet door tegen houden dus pakte ik dapper mijn camera en ging naar buiten.

Ja, daar sta je dan na 10 tot 20 plaatjes van je zusjes gemaakt te hebben had ik er natuurlijk ook zelf een paar nodig voor mijn blog. Met mijn allerliefste puppyoogjes keek ik mijn zusje aan om ook wat plaatjes van mij te schieten. na wat gemopper pakte ze toch mijn camera en maakte een paar foto's van mij. Ze zei nog dat sneeuw koud was, heel koud. Eigenwijs dat ik ben pakte ik geen wanten en ging verder met mijn blote handen, dat zou mooier zijn op de foto. Nou ik kan je vertellen dat is koud, heel koud en al helemaal als je net uit je bedje gerold bent.


 
Mijn zusjes lachte me straal hard uit toen ik begon te gillen dat ze een foto moesten maken omdat mijn handen het anders zouden begeven. De eerste 4 keer mislukte natuurlijk en kon ik dus ook bijna 10 keer die vieze koude sneeuw in mijn handen houden,. Ik was dan ook maar wat blij als ze zeiden dat ze klaar waren en dat ik naar binnen kon vluchten.
 
 
Met bibberende handjes stond ik voor de kachel mijn handjes te verwarmen. Toen ze eindelijk weer een beetje warm waren ging ik maar weer eens op zoek naar mijn 2 geliefde zusjes. En daar stonden ze een beetje hulpeloos te kijken naar een omgekeerde krat met een zielig beetje sneeuw erop gelegd en hun mooie slee ernaast. Een klein glimlachje kon ik niet onderdrukken toen ik ze dan uiteindelijk maar gewoon van de krat zag afglijden. Achter hen stond een klein vies en oud bankje met een laagje sneeuw erop. En er kwam weer een foto ideetje naar boven borrelen. Gelijk liep ik met mijn allerbeste glimlach en mijn onuitstaanbare puppyogen weer op mijn zusjes af. Of ze niet eventjes een foto van mij en het bankje wouden maken. En zoals niemand mijn puppyogen kan weerstaan maakte ze nog een fotootje.
 
Hadden jullie mijn hoedje al opgemerkt? Deze had ik snel van mijn moeder gestolen. Deze hoed had ze namelijk vrijdag met de bruiloft op in de kerk. Stiekem vind ik hem ook wel leuk en ik pas hem ook nog. En wat is er nou leuker op een foto dan een hoedje, oké vast veel meer maar een hoedje hoort er toch ook wel bij.
 
 
Nou dat was dan alweer mijn winter en waarschijnlijk ook de laatste echte winterse dag dit jaar. Wat ik eigenlijk toch best wel jammer vind het gezellige sfeertje van de winter met alle schaatsbanen en olafjes voor het huis. Laten we hopen dat we volgend jaar en wat betere winter hebben. En geef ons dan nu maar weer snel een lekkere warme zomer. Net heb ik wat YouTube video's bekeken van de zomer en alles zag er zo Hawaiierig uit dat ik daar nu ook wel weer aan toe ben. En dan heb ik nog meer goed nieuws, voor mij dan, je kunt nu op me stemmen bij de wedstrijd en op dit moment sta ik 2e zou jij me naar de 1e plek willen helpen? Klik dan hier  » Stem Hier «  je hoeft je alleen maar aan te melden en op de stem knop te klikken, maar wees alsjeblieft wel eerlijk stem alleen op mij als je vind dat ik dat verdien.
 
Liefs,
Roos
 

Wat is jouw favoriete seizoen en waarom?

Een reactie posten

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.