Millón de textos #2

11 februari 2016


Daar was ik dan weer met een vervolg op Millón de textos . Dat moest deze week gewoon eventjes gebeuren omdat ik afgelopen zondag met de familie naar de bios ben gegaan. En wat zijn wij naar een onwijs mooie en ontroerende film gegaan zeg, deze wil je echt niet missen. Oké ik geef toe dat eerste sloeg nergens op maar de film was toch echt wel hilarisch en heb dan ook voortdurend een klein binnenpretje gehad. Ik ben niet echt zo'n persoon die midden in een film heel hard moet lachen
maar gewoon wat voor me uit grinnik. Wij zijn naar de film Alvin en de Chipmunks 4 gegaan!

Ik dacht dus laat ik nog een Millón de textos post maken en gelijk eventjes met jullie delen wat ik van die film vond. Het is namelijk nogal lastig om altijd een leuke film uit te kiezen die mijn ouders ik en mijn 2 jongere zusjes leuk vinden. Vaak ben ik het niet helemaal eens met alle dsiney en pixar films zoals pas dat ze er heilig van overtuigd waren dat we naar de The Good Dinosaur moesten gaan. Kijk ik geloof best dat het een leuke film is maar misschien niet helemaal voor mij (ik ben 13 jaar jongens kom op!).

Allereest laat ik jullie even de trailer van Alvin en de Chipmunks 4 Road Trip zien. Alleen al door die trailer wil je hem toch al zien om gewoon weer even al die jeugdherinneringen op te halen. Zeg nou zelf iedereen kent Alvin en de Chipmunks toch?! Zo niet dan heb je echt wat gemist en verplicht ik jou nu om een kaartje voor deze film te gaan kopen.


Deze film is echt totaal anders dan de vorige delen maar toch ook echt het kijken waard. Deze keer is die gemene "Vroegere Baas" er niet bij. Dat betekent alleen niet dat er geen nader gemeen persoon in voorkomt. Hun misschien wel toekomstige broer is echt en vervelend persoon en probeert hen zo veel mogelijk in de weg te staan. De chipmunks bedenken weer één of ander onmogelijk idee waar hij mee toestemt waardoor, natuurlijk eind goed al goed, alles weer goed komt en ze goede vrienden van elkaar worden.

En wat vinden jullie van de foto's die ik gemaakt heb? Deze setting is gewoon zo plotseling ontstaan (waow dat klinkt goed filosofisch). Ik wou even een foto maken van deze schattige maskertjes die we konden meenemen bij de bios. En daar lag hij dan, mijn wollige schapenvest van de Coolcat perfect als ondergrond kleedje dingetje.



Dan heb ik hier ook nog een paar leuke Quotes die ik de laatste tijd tegengekomen ben. Natuurlijk moest ik die ook nog eventjes met jullie delen.

Waarschijnlijk kent iedereen deze quote al lang maar toch wou ik hem er eventjes tussen zetten.  Alleen al de foto is een plekje waard in deze post. Kijk dan hoe wanderlust- isch zoals Liefslaaura zeggen zou.


Ook deze waarschijnlijk niet geheel onbekend maar ook deze verdiend een plekje tussen deze 3 quotes. Wanneer je denk dat je er echt niks meer aan doen kan is er altijd, echt altijd nog wel iets wat je proberen kan.

 

Deze moet ik ook op mijn kamer hebben. Als je hier elke ochtend even naar kijk en je er ook echt aan probeer te houden dan ben je toch gewoon al echt goed bezig?


Dan wil ik nu als allerlaatst nog even één van mijn favoriete zanger laten horen. Shawn Mendes al wel wat langer bekent maar heeft nog steeds mooie liedjes. Hier 2 van mijn favoriet die je dan zo eventjes aan al je Play listen kan gaan toevoegen.'

Deze ken je waarschijnlijk al wel en staat dan natuurlijk ook al lang in je Play list. Zo niet, kan je dat nu mooi eventjes gaan doen, haha. Oké sorry maar dit is gewoon echt goed gezongen toch?!

 
Deze is toch wat minder bekent mar zeker niet minder mooi. Wel is dit gewoon wat rustiger maar dat is nog geen reden om dit niet goed te kunnen vinden.

 
Dat was het dan al weer voor vandaag niet zo veel lettertjes zelf aan elkaar gekoppeld maar wel veel gekoppelde lettertjes aan jullie laten zien. Sorry, vandaag schrijf ik echt goed niet zo leuk, "Goed genederlandst Roos!" "Ja dane ik weet het". Nee, maar even serieus vandaag schrijf ik niet echt lekker en het zal dan ook niet echt heel erg lekker lezen zijn. Dus bekijk de quotes maar gewoon en luister de muziek en, en, en bestel kaartjes voor Alvin en de Chipmunks.

Liefs,
Roos

Welke delen van Alvin en de Chipmunks heb jij gezien?

2 opmerkingen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.