Wich Person Are You?

17 maart 2016

 
 Bij sommige dingen denk je dat iedereen daar van houd, dat kan gewoon niet anders. Hoe kan iemand nou niet van pizza houden? Of hoe kan iemand nou niet van lezen houden? Maar dan zit je er toch goed naast. Je zult vast denken dat er niemand op aarde is die spruitjes lusten, nou ik lust ze toch wel. Voor vandaag heb ik een paar van die tegenstellingen gemaakt met dingen waar iedereen wel uit kan kiezen maar waar ik toch veel mensen er van verdenk dat ze voor die ene gaan kiezen omdat dat nou gewoon een hype is en dat iedereens favoriete is (bijna moet).

Na een poosje gehad te hebben zonder ook maar enige inspiratie om lekker te gaan tekenen wou ik toch maar weer eens mijn spullen erbij pakken. Eerst heb ik zeker 10 minuten naar een leeg velletje papier gestaard zonder dat er ook maar enige ideetjes naar boven kwamen borrelen. Toen dacht ik opeens aan dilemma op dinsdag . Zo kwam ik dus op het idee jullie uit een paar dingen te kiezen waarvan ik eigenlijk het antwoord al wel weet maar toch de keus aan jullie over laat.

Dit is echt één van de meest mooi gelukte + bewerkte foto's die ik gemaakt heb tot nu toe denk ik. Ik vind hem echt heel gaaf zo. Eigenlijk bewerk ik mijn foto's echt nooit zwart-wit waarschijnlijk is dit de eerste hier op mijn blog. Het heeft wel wat eigenlijk je zult er vanaf nu vast vaker eentje tegen komen.


Op Instagram heb ik ook al een foto geplaatst met de vraag of jij een Cactus of een Lavendel persoon ben. Van te voren had ik al wel bedacht dat iedereen voor de cactus zou gaan (als er überhaupt al wel iemand zou reageren). Dat had k ook nog eens goed geraden ook de 2 die reageerde gingen voor de cactus. Zelf hou ik denk ik meer van Lavendel gewoon omdat het zo lekker ruikt en het zo'n mooi en lief kleurtje heeft, lijkt wel een beetje op het kleurtje van Elua Makamaka . Maar nu de vraag aan jullie, Hipster Cactussen of Geurende Lavendel?


De volgende past eigenlijk al niet meer bij deze tijd want het was vandaag zulk mooi weer. Het was hier gewoon iets van 13 graden. Toch wil ik jullie vragen wat jij zou kiezen, Warme chocomel of je Favoriete thee? Wat is jullie favoriete thee smaak eigenlijk? Ik eb het liefst een fruitsmaakje zoals Aardbei of Granaatappel en 's avonds drink ik ook nog wel eens kamille thee. Terwijl mijn moeder en zusje meer van de kruidige thee zijn zoals Minty Marokko of Gekarameliseerde thee. Misschien ontdek ik nog wel een lekkere nieuwe smaak.



De volgende is denk ik wel wat meer verdeeld over iedereen dat ligt gewoon echt aan je karakter. Veel bloggers en fotofanaten zullen sowieso voor instagram gaan terwijl veel andere voor een spelletje zouden kiezen. Ik ben zonder twijfel de Instagram persoon, ik irriteer me echt mateloos aan al die mensen die de hele dag door Color Switch spelen. Echt serieus kap daar mee en volg Soits_rose op Instagram! Oké, grapje maar ik vind het wel echt vervelend dat sommige alleen nog maar op hun mobiel kunnen klikken zodat dat gekleurde balletje de goede kant op gaat. Maar weer even terug naar mijn vraag wat voor persoon ben jij De Color Switch of ander spelletje op je mobiel persoon of De Fotograferende Instagram persoon. Ik ben met deze tekening trouwens echt vet lang bezig geweest, wat een gepriegel zeg.


Dit is dan alweer de laatste en past wat meer bij het weer van vandaag. De ijssalons zijn ook al weer open, ik heb beloofd met mijn fiets squad om aankomende maandag schepijs te gaan halen om de lente in te wijden. Serieus ik ben echt schepijs verslaafd en dan vooral aan yoghurt casis/bosvruchten. Echt ik zou nooit voor het waterijs kiezen bij deze vraag maar de vraag is aan jou Italiaans Schepijs of Smeltend Waterijs?

 
Eerlijk waar ik ben benieuwd naar jullie reacties en hoop ook dat jullie laten weten waar jij voor zou kiezen hier onder in de comments. De laatste tijd zijn er steeds minder reacties en ik zou daar graag wat aan willen doen dus als je een tip of opmerking heb laat die dan ook gerust eventjes hier onder achter.
 
 
Dit was best wel heel erg leuk om te doen zo een keertje. Mijn inspiratie is weer terug dus zal ik ook weer wat meer gaan tekenen. Nu het weer wat mooier weer aan het worden is en er een paar vrije dagen, in verband met Pasen, aan zitten te komen zullen er ook wat meer "fotoshoots" aanzitten te komen. Van mij maar waarschijnlijk ook wel wat met Vera omdat we nu natuurlijk ook hard aan het werk moeten voor Elua Makamaka.
 
Liefs,
Roos

2 opmerkingen

  1. Ik ben sowieso team cactus, chocolademelk en ijsjes van het ijssalon :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, toevallig echt de 3 dingen waarvan ik dacht dat die vaak gekozen zouden worden! En als je uit een spel of Insta moest kiezen?

      Verwijderen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.