Glow Must Go On

7 juli 2016


Wow, Roos wat is er met jou gebeurd, waar ben je gebleven. Ben je soms opgeslokt door een ufo en ben je terug gekomen als een heel ander Roos-persoon? Oké, misschien had ik gisteren die film niet mee moeten kijken dan had ik nu niet van die vreemde gedachtes, The Planet of Apes (voor de rest niet afgekeken of zo hoor dat gebeurt eigenlijk meestal dat ik films niet helemaal afkijk, oeps). Maar ja, vandaag heb ik het weer over make-up wat jullie acht al in geen maanden meer van mij gewend zijn.


Ooit, lang lang, lang geleden in een donker bos hier ver vandaan had een meisje genaamd Roos ook al een review gedaan over een pallet van Essence (dat is in het Frans Benzine voor als je dat iets interesseert). Afgesproken ik stop nu met vervelend zijn in ga nu serieus door met iets waar ik echt niks van kan maar toch moet gaan leren voor mijn komende projectje. Dat is dus het grote meidenwalhalla Beauty. Waarschijnlijk gaat het grote NON BEAUTY ?! project door (kleine jeey voor iedereen die al mee wil doen) dus ik moet er aan gaan geloven en ga me hier totaal voor paal zetten en mezelf proberen zo mooi mogelijk onder te kladderen wat echten ramp gaat worden aangezien ik op papier niet eens gezichten kan opmaken (een wing tekenen is ook knap lastig hoor).


Catherine van Lime and Basil hield ene tijdje geleden een winactie en gaf het mooie Essence (benzine, ja ik heb best wel eens opgelet onder Frans) palette van Beautyblogger Serena, The Glow Must Go On weg. Raad eens, ik heb hem gewoon gewonnen! Super leuk natuurlijk. Een klein probleempje, ik heb dus nog nooit gecontourd . Maar dat ga ik nog wel eens proberen. Nu laat ik gewoon eventjes zien hoe waanzinnig leuk dit palette er alleen al uit ziet.



Die lavendel op de achtergrond is best wel mooi toch? Zelf vind ik de foto's eigenlijk prima gelukt. Nu ben ik alleen nog heel benieuwd hoe dit me gaat staan. Ik heb het palette vandaag pas gezien en open gemaakt en heb het dus nog niet geprobeerd om het allemaal op te gaan vegen.


Kijk eens hoe leuk het palette er uit ziet, gewoon alleen even kijken.
Echt leuk gedaan toch? Het geeft echt een beetje een Marokkaans sfeertje met de soort van Hena-achtige tekeningetjes en de blauw met bruine kleur. Om hem alleen al neer te zetten is die erg tof. Ergens heb ik alleen al wel een keer gehoord dat hij is uitverkocht, weet ik niet helemaal zeker hoor.

Oh ja, ik heb geprobeerd om ze allemaal even op mijn arm te swatchen net als een professionele Beautyblogger dat zou doen maar op alle foto's zie je alleen de donkere oogschaduw, oeps.


 Als je je nog wilt aanmelden voor mijn beautyprojectje kun je een mailtje sturen naar soitsrose@gmail.com . Als je er nog wat meer over wilt weten moet je eventjes mijn vorige post lezen. Goodnight Everyone, xxx.

Liefs,
Roos

7 opmerkingen

  1. Hele mooie foto's met de lavendel op de achtergrond. En wat fijn dat je al wat aanmeldingen hebt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuke foto's! Fijn artikel geschreven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat fijn dat je gewonnen hebt! Ik ben echt heel benieuwd hoe jouw project gaat uitpakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit! leuk dat je hem hebt gewonnen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.