Verlanglijstje

15 juli 2017


Misschien dat ik al een beetje vroeg ben met het maken van een verlanglijstje maar dat maakt helemaal niet uit. 19 Augustus word ik dan eindelijk 15. Nu leek het mij wel handig om vandaag al dit verlanglijstje online te gooien. Dus iedereen die op mijn partijtje komt kan gewoon hier even wat inspiratie op doen (lifehack voor de bloggers onder ons).

 Moto G5 Plus
 Laten we beginnen met mijn  duurste puntje op dit lijstje. Een nieuwe mobiel. Mijn oude IPhone 5c heeft zijn beste tijd wel gehad en is nu toch wel toe aan vervanging. Er zitten al een aantal barsten in het geheugen is echt minuscuul en de camera heeft ook niet echt de beste kwaliteit. Dat laatste vind ik zelf toch wel belangrijk aangezien ik nou eenmaal graag foto's maak.

FjallRaven Känken
Mijn vriendinnen weten waarschijnlijk wel waar ik het heb, de blauwe Wandelen voor water rugzak. Ik heb gewoon niet echt een fijn rugzakje die ik makkelijk mee kan nemen als ik ergens heen wou willen gaan. Vandaar dat ik graag een leuke zou willen van Fjallraven, want kom op deze zijn toch gewoon echt helemaal the bomb?

Fototas inzetstuk
Ook heeft Fjallraven iets fantastisch bedacht. Een soort vak wat je in je rugzak kunt zetten zodat je hier al je camera shizzle in kwijt kan. Super handig als je eens je camera mee moet nemen maar hem liever niet beschadigd.

Unicorn komt van de Primark

Imagine, Shoot, Create
Voor iedereen die net als mij weg is van Annegien. ER KOMT EEN BOEK VAN HAAR UIT! Het lijkt me echt super om dit boek te hebben want wat Annegien kan zou ik ook graag kunnen. Haar foto's zijn altijd prachtig en wat ze er dan allemaal nog weer bij edit is echt niet normaal.

Wreck This Journal    ~   This is not a book
Het lijkt me erg leuk om eens een boekje van Keri Smith vol te kladderen. Er zijn zo veel leuke boekjes zoals de Wreck this Journal maar zelfs deze heb ik nog nooit gehad. En ik denk dat het nou echt iets voor mij is.

Jongerenrekening
Tot nu toe betaal ik gewoon alles cash maar dat kan lang niet overal meer. Zo kon ik pas niet eens zelf mijn treinkaartjes betalen aangezien ik er pas op het station achter kwam dat je niet met cash kon betalen.

Bril
Volgens mij stond een zelfde soort bril vorig jaar ook al op mijn lijstje. Maar dit jaar is hij voor erg weinig bij de H&M te halen. Misschien dat ik het dan nu toch wil gaan proberen en dit jaar wel eens met een brilletje op mijn neus ga rondlopen.

Spotify Premium
Muziek luisteren doe je het liefst overal en nergens natuurlijk. Alleen heb ik nog geen Premium account op Spotify en zou dat toch graag hebben. Dus misschien dat ik daar nog wel eens naar zou willen gaan kijken.

Netflix abbonoment
Wanneer de gesprekken over series gaan moet ik helaas vaak afhaken. Via Popcorntime kan ik wel een aantal series bekijken maar lang niet alles. En ook lang niet alle films zijn hier te vinden, toch wel erg jammer. Vandaar dat ik toch wel graag eens Netflix zou willen proberen.

Lightroom + Photoshop
Dit zou ik dus echt heel erg graag hebben alleen is het echt veel te duur. Ik dump het wel gewoon op dit lijstje want het is wel echt iets wat ik graag zou hebben. Dus wie weet kan ik hier in de toekomst wel aan gaan werken?


Liefs,
Roos
 
Wat van dit lijstje zou jij ook graag hebben?

5 opmerkingen

  1. Een tip: spotify en netflix account kan je makkelijk delen met vrienden. Hoef je niet elke maand het volle bedrag te betalen :). En een jongerenrekening is zo aangevraagd! Echt een must en zo kan je ook nog is goed zien wat je per maand hebt uitgegeven wanneer je veel hebt gepind. Ik ben benieuwd wat je allemaal voor je verjaardag krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat fotoinzetstuk klink superhandig! En netflix is echt zalig, maar wel een beetje verslavend :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh wow, zo'n fotoinzetstuk klinkt echt ideaal! Ik heb soms wat trouble met m'n camera op een goede manier in mn kanken proppen, dus ik snap waarom ze 't bedacht hebben! & Wreck this journal is zo'n leuk cadeautje! Ik moet mijne echt weer eens lezen, ehh, wrecken ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.