Tienertour 2017

10 september 2017

 

Tienertour 2017, een groot succes. Drie dagen achter elkaar gingen ik en drie andere vriendinnen op pad door Nederland. Ook al is het al weer een tijdje geleden toch neem ik jullie weer een beetje mee op reis.

Maandag begon onze kampeerweek. We hadden een vouwwagen waar we in sliepen, deze vouwwagen stond een kwartiertje fietsen van het station af, perfect dus! Maandag zijn we niet gelijk vertrokken. We hadden afgesproken dinsdag te gaan zodat we eerst nog de tijd hadden om alles klaar te maken en nog even te chillen. Gelukkig was het mooi weer en hebben we veel kunnen zwemmen.
 
Al een aantal weken voordat we zouden gaan hadden we lootjes getrokken. We zouden allemaal een kadootje rond de 10 euro voor elkaar halen. Zoals je hieronder op de foto kunt zien was ik erg blij met mijn kado.

(Hier had ik nog geen beugel...)



Maandag zijn we op de trein richting onze enige echte hoofdstad gestapt. En dat konden we merken hoor. De trein richting Amsterdam was echt super druk en we konden dan ook bijna nergens zitten. Ook regenden het heel erg hard hier en ik had het koud. Daarom heb ik in de Primark snel een warme trui gekocht aangezien ik te eigenwijs was om een jas mee te nemen. Veel foto's heb ik deze dag alleen niet echt gemaakt.

Toen we thuis waren gekomen gingen Dirma en ik nog even een rondje lopen (#FITGIRLS). We kwamen een paar zonnebloemen tegen. Hier moesten we natuurlijk wel gewoon even foto's bij maken. We zochten een stukje op waar zo goed als geen verdorde bloemen stonden en maakten daar wat foto's.


Toch heb ik het nog even vast kunnen leggen hoe enthousiast Dirma en Jacolien werden van de luchtballonnen in de lucht. Het scheelden dat we de hele coupe voor ons zelf hadden en ze dus ook gerust hun gang konden gaan en een uitgebreide fotosessie konden maken van al die ballonnen.




Op woensdag was het stranddag. Zo gingen we deze keer naar Zandvoort en konden we voor een groot deel dezelfde treinen als de dag er voor pakken. Het was niet erg warm en de zon scheen ook niet vol op. Toch zijn we wel het water even in gegaan en hebben we ons de hele dag kunnen vermaken, mede dankzij de meeuwen en de langskomende haringkar (dit laatste zinnetje zit dus vol met sarcasme).





Na ons strand bezoekje zochten we een leuk strandtentje op om nog even wat te eten. Ik en Vera hadden enorm veel zin in een echte 'Warme Chocolademelk' vandaar dat we die dan ook heerlijk opgedronken hebben.




Samen met mijn Twizzle wou ik graag even poseren in een super drukke straat met dit brilletje van ZeroUv (die ik gekregen heb) op mijn hoofd. Ik schaamde me dood en het was ook echt een ramp maar heb toch wel nog 1 leuke foto!


Dag nummer 3 zijn we (verassend genoeg) weer de trein ingestapt. Deze keer gingen we naar Rotterdam toe, niet zomaar nee we hadden een doel. De Foodhallen vinden, en ja hoor dezen hebben we kunnen vinden. Toch was het niet zo tof als we verwacht hadden. Er was heel veel maar het meest was ik best prijzig en er waren niet echt ongelofelijk speciale dingen. Maar alsnog wel erg leuk om eens gezien te hebben en het gebouw zelf is ook gewoon heel mooi met het beschilderde plafond.

Helaas zijn de foto's al weer op. Ik heb het waanzinnig naar mijn zin gehad maar het was toch ook best wel vermoeiend.

De laatste tijd heb ik het ook best wel druk met school en werk. Ik hoop dat jullie dat een beetje begrijpen want dat betekend helaas wel dat er minder artikels komen zoals je al wel hebt kunnen merken. Wel kan ik alvast verklappen dat er binnenkort weer iets heel erg tofs aan zit te komen!

Liefs,
Roos

8 opmerkingen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.