Winterjas?!

13 september 2016


Ook al is het de laatste tijd nog mooi weer zat ik al weer een beetje te kijken naar de herfst en winterkleding. Ik denk ook zo dat ik niet de enigste ben die dit nu al doet. Al 2 winters draag ik dezelfde winterjas, niet dat daar wat mis mee is want ik vind hem nog steeds heel mooi en hij is ook nog bijna niet beschadigd (op een touwtje wat ik er af moest knippen omdat die vast zat in het kluisje van een ander...).

De jas die ik dus nu nog heb is een lange jas van de Coolcat met een legerprint. Als je HIER klikt kom je bij een post waar foto's staan van mijn jas.  Maar misschien dat ik dit jaar toch ga kijken voor een nieuwe jas. In deze post heb ik 6 leuke jassen opgezocht bij Esprit.nl .


Of het heel praktisch is weet ik niet maar ik vind ze wel erg leuk, de manteljasjes. Dit is natuurlijk eerder een tussenjas dan echt een winterjas aangezien er niet echt een kraag aan zit en maar 1 of 2 knopen. Maar ze zijn wel zo leuk net als de kleuren, bordeaux rood en oker geel zijn echt van die typische herfst kleurtjes.
( Ik zie nu terwijl ik de linkjes op zoek die allemaal onder aan deze post staan dat nummer 2 alleen nog maar in het blauw en grijs)


Ook deze 2 jassen vind ik echt heel leuk. Ze lijken ook wel een beetje op de jas die ik nu heb. Ze hebben ook allebei lekkere grote zakken wat wel handig is. Ze zien er trouwens ook nog eens heel erg lekker zacht en warm uit. Vooral die linker kijk eens naar die muts hoe lekker zacht. Even ter extra informatie, het is allemaal imitatiebont dus wees gerust.

De linker jas lijkt wel een beetje op nummer 3 en 4 maar dan zonder bont erin. Ook al zit er dan geen bont in hij ziet er als nog wel lekker warm uit. Of de rechter jas nummer 6 ook wel zo warm is. Toch vind ik hem er heel leuk uit zien bij het model wat hem aan heeft. Ook al denk je waarschijnlijk hier op het plaatje een beetje zo van mwehh maar bij dat model ziet hij er echt wel tof uit!

1  2  3  4  5  6 

Ik weet het ik ben niet wijs dat ik hier nu het zowat 33* graden is een beetje aan het schrijven ben over winterjassen. Maar zeg nou zelf ze zijn toch wel heel leuk of niet soms?

Heb jij al een nieuwe winterjas of doe jij misschien ook gewoon weer met dezelfde als vorig jaar? Nu ga ik eerst nog even van het lekkere weer genieten. En over 5 weekjes hebben we al weer vakantie waarvoor we misschien wel bezig zijn een bloggersmeeting te plannen, spannend maar ook super leuk.

Dan nog iets heb jij nog een leuke, vreemde of hilarische vraag laat die dan even achter en dan komt er misschien binnenkort wel een Q&A aan *HINT HINT*.

Liefs,
Roos

18 opmerkingen

  1. Je bent niet de enige! Ik ben ook alweer volop aan het zoeken. De bijna 4 jaar oude jas mag toch wel vernieuwd worden...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi, ja dan mag je toch wel weer een keer een nieuwe jas?

      Verwijderen
  2. Nummer 1 is super leuk! Maar inderdaad misschien niet echt handig haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb stiekem ook al een beetje online gekeken voor een winterjas, wil heel graag een lange houtjetouwtje-jas, maar die ben ik nog niet tegengekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben nog niet aan het kijken haha. Soms als ik door winkels loop kijk ik er wel even naar, maar ik ben nog niet echt opzoek. Je hebt wel hele leuke jassen uitgezocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O god, dat begint natuurlijk ook weer! Pdf dat is altijd zo'n hel!
    Liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nummer 3 en 4 zijn heel erg leuk! Ik heb nog een vraagje voor je Q&A: Wat wilde je worden toen je klein was?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke jasjes, vooral de eerste twee vind ik leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh wat een leukerds! Vooral die bordeauxrode vind ik supertof! Ik denk er stiekem ook al een beetje overga :) Wat hebben ze leuke bij de Esprit! Ik neem gelijk een kijkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke voorstellen! Ik houd meestal van basic kleuren maar zo'n kleurrijke statement jas lijkt me ook gaaf! Toevallig heb ik afgelopen week een grijze jas gekocht met wit nep bond :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.