Holiday Feelings - FASHION

19 mei 2016


Zomervakantie, het duurt al niet lang meer, over een paar weekjes hebben we weer allemaal vrij. Nu is het dan ook al wel een beetje tijd om over de vakantie na te denken, ik bedoel dan dus echt op reis-gaan-vakantie. Omdat het vorige week ook al zulk prachtig weer was leek het mij leuk om wat outfits bij elkaar te zoeken die perfect bij elke soort vakantie passen. En om echt een perfect plaatje te geven van de outfit en de vakantie heb ik die 2 een beetje gecombineerd.

Laten we beginnen met de stoere en actieve meiden onder ons. Tsjechië is één van de mooiste en leukste landen om te kamperen met de vele bossen en bergen. Bij dit kampeerland leek het mij leuk om voor een frisse, makkelijke en stoere outfit te gaan. Zie je me vissen! Dat heb ik serieus nog nooit gedaan maar ik heb er zo te zien gelijk 3 gevangen, haha.

 Broek- Hier   Jas-  Hier   Shirt- Hier  Schoenen-  Hier

Mij lijkt het zo gaaf om nog eens op een roadtrip te gaan. En wat is er nou een mooier land dan Hawaii? Dit leek mij dus echt de beste combinatie ooit. Met zo'n leuk hippe busje gewoon wat rondtoeren door het land heerlijk lijkt me dat. Zelf zou ik dan voor een lekkere luchtige en makkelijk outfit zoals deze gaan. Een beetje hippie/boho -achtig.

Blous- Hier  Short-  Hier   Slippers-  Hier

Vorig jaar ben ik naar Frankrijk geweest en daar hebben wij dan ook uiteraard een bezoekje aan de Eiffeltoren gebracht. Parijs is natuurlijk voor iedere modefanaat echt een paradijs. Maar ook als je dat niet zo bent is het echt een prachtige stad waar je echt overal wel wat kunt meemaken, zo anders dan bijvoorbeeld in Amsterdam of zo. Echt heel erg leuk om zoiets eens mee te maken. Natuurlijk hoort daar ook een stijlvolle outfit bij zoals deze hier. Kijk ook eens hoe lang ik er wel niet uit zie op deze foto! Ik ga denk ik vaker hakken dragen....

Jurk- Hier   Jas- Hier  Sleehakken-  Hier
 
Dan nu als laatste vakantie land Venetië. Dat lijkt me nou ook echt een heerlijk vakantie land. Lekker weer, pizza's (heel veel pizza's), ijs en natuurlijk die leuke gondels. Dat vind ik nou echt hele leuk bootjes en al die steegjes met grachtjes doen me ook echt een beetje aan Amsterdam denken maar dan met wat meer kleur en allemaal net wat vrolijker. Daar hoort dan ook een echte stylisch en zomerse outfit bij.
 
 Jurk- Hier  Horloge- Hier Zonnebril- Hier

 
De meeste artikelen komen van Esprit vandaan. Zij hebben nu echt een hele leuke collectie waarvan ik echt bijna alles heel erg zomers vond. Dat past dus echt perfect bij deze post! Ze hebben nu ook al een paar outfits in bepaalde thema's gemaakt en alles een beetje gesorteerd. Ik zocht dus bij de roadtrip in Hawaii bij Romantic Boho. En zo heb je nog veel meer van dat soort thema's. Maar ook de Zara heeft dit jaar hele leuk items, daar wil ik dan ook zeker nog een keertje heen.

Ga jij heel toevallig ook naar één van deze vakantie landen? Of zijn jullie nog aan het twijfelen naar welk land jullie toe willen? Ik weet het ook nog niet waar we heen gaan maar als het allemaal goed is gaan we wel nog eventjes weg. Als je moest kiezen voor welk land ging je dan (van deze serie)? Ik denk dat ik voor Venetië zou kiezen om het mooie weer, lekkere eten en gewoon het idee. Was het nou maar alvast vakantie maar ik heb er net een weekje op zitten. Nog even knallen en dan kunnen we lekker vakantie vieren, ik kijk er nu alweer naar uit.
 
Liefs,
Roos



13 opmerkingen

  1. Super leuk gedaan met die foto's! Ik ga van de zomer naar Londen en in de herfst naar Spanje. De outfits zijn ook zo leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niceee😍 ventië lijkt me echt cooliewoolie👅😏 ik ga van de zomer naar Frankrijk🗼💎

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaan we over een paar jaar met 'z'n alle naar Venetië, afgesproken!

      Verwijderen
  3. Aaah, die illustraties zijn zó leuk gedaan :-)!!! Echt een superleuke post dit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ik ben er ook best een poosje mee bezig geweest.

      Verwijderen
  4. Such a great and cute illustrations!
    http://sepatuholig.blogspot.com
    ig grace_njio

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah die foto's zijn zo leuk gedaan; heel origineel met al die illustraties!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel erg bedankt, ben ik toch niet helemaal voor niets bezig geweest!

      Verwijderen
  6. Wat leuk gedaan!!! Die foto's met die leuke achtergrond! Heb je ze zelf getekend?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die foto's zijn zo leuk gedaan! Hoe doe je dat? ^^ (btw Ik vind je blog er echt heel mooi uit zien)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.