Mijn goals voor dit jaar

8 januari 2017


Gisteren lag er gewoon een beetje sneeuw. Dit zal dan ook wel het enigste zijn dit jaar daarom ging ik samen met 2 vriendinnen naar buiten. Na 10 minuten glijdend op onze bestemming zijn aangekomen pakte ik al mijn spulletjes uit, camera en standaard. Helaas was dit een nogal geliefde plek in de buurt en waren we niet als enigste van plan hier heen te gaan. De camera telkens weer verslepend zodat er geen andere mensen op zouden komen te staan is het toch gelukt.


Pas liet ik weten op Elua Makamaka dat ik het niet helemaal met geode voornemens eens ben. Wil je iets bereiken? Doe het dan gewoon nu! Waarom zou je dat alleen in het nieuwe jaar kunnen doen? Stel gewoon doelen voor jezelf waar jij jezelf aan zou willen houden. Doe dat gewoon vandaag en ga niet wachten totdat er weer een mooie datum is waarop je dat kan gaan doen.


Ik zou namelijk best eens ene nieuwe hobby ontdekken. Maar moet ik dan wachten tot volgende maand zodat ik dat dan die maand kan gaan volbrengen? Ik dacht het niet eigenlijk. Gezond eten is ook al zo'n voornemen., waarschijnlijk probeert iedereen dat ALTIJD. Maar als je dat als een voornemen stelt en het je dit jaar niet lukt zeg je het volgend jaar weer. Stel gewoon een doel, in plaats van een koek neem ik deze week gewoon een appel. Zo is er in ieder geval iets wat je kan volbrengen en is dus beter naar te streven.


Morgen moet ik weer naar school, hier heb ik dus gewoon echt helemaal geen zin maar er is niks aan te doen. Toch wil ik wel echt mijn best gaan doen nu. Mijn cijfers zijn niet al te hoog en zoals ik nu sta is het net zeker of ik wel overga. Hier ga ik dus echt heel erg hard mijn best voor doen, niet omdat dit 2017 is waarin alles beter gaat. Nee, dat ga ik doen omdat ik over wil naar VWO4.


Wat ik dus wil zeggen, doe lekker je ding nu, volgend jaar en eigenlijk gewoon lekker altijd. Ik ga verder met mijn zoektocht naar leuke rolschaatsen. Ook zoek ik Facebook zo weer op en ga even verder met kijken hoe dat nou precies werkt. Want ja sinds vandaag ben ik echt weer met Facebook bezig. Dus volg me even op Facebook Soitsrose *kuch* zelfpromotie *kuch*.

Liefs,
Roos

4 opmerkingen

  1. Ben het met je eens hoor! Het maakt geen zak uit of het een nieuw jaar of niet, aan 'goede voornemens' kun je altijd werken. Ik zie het als een soort uitstelgedrag als je per jaar nieuwe voornemens bedenkt. Gewoon lekker gelijk beginnen aan de dingen die je anders wilt in je leven. :)
    Succes met school! Ik weet zeker dat je over gaat. Aan je motivatie ontbreekt in ieder geval niks, als ik dit zo lees!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou aan die motivatie moet ik op sommige momenten nog iets doen maar we gaan er voor!

      Verwijderen
  2. Vind goede voornemens ook maar onzin, en dacht eerlijk gezegd toen ik je titel zag: 'oh, weer een blog over goede voornemens..' . Maar wat je zegt daar ben ik het helemaal mee eens :) Niets uitstellen en altijd gezond eten lukt toch niet haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gezegd over de nieuwe voornemens. Als je voornemens hebt, begin je er zo snel mogelijk aan. Niet als er een nieuw jaarr begint. En de foto's zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.