A New Year A Next Year

31 december 2016


Nog een paar uurtjes wachten en dan staat iedereen weer met zijn buit van dit jaar op de stoep te wachten totdat alles de lucht in mag worden geknald. Nog een paar uurtjes voordat iedereen bij de klok staat af te tellen totdat we 2016 mogen uitzwaaien. Nog een paar uurtjes en we moeten ons gaan houden aan al die goede voornemens die we ons zelf hebben voorgenomen. Over een paar uurtjes is dit jaar al weer afgelopen. Het jaar dat ik begonnen ben met deze blog die nu dus al bijna een jaar levend is.

Ik zit er over na te denken, wat heb ik dit jaar nou eigenlijk bereikt, helemaal niet zo veel eigenlijk. Maar wie had ooit gedacht dat ik mijn blogje zo lang draaiende kon blijven houden en er zelfs een paar hele leuke volgers bij gekregen heb? Wie had ooit gedacht dat ik hierdoor zelfs nog mensen heb kunnen ontmoeten?

Dit jaar heb ik gewoon al 2 shoots kunnen houden. Misschien dan niet heel professioneel en gewoon voor bekende, wel heel leuk!

Dan misschien nog wel het aller bijzonderste van dit jaar, mijn kleine broertje. Dat was nou iets wat ik echt niet had verwacht maar nu echt heel blij mee ben. 

Ik hoop dat jij ook een fijn jaar gehad hebt, of als het iets minder is gegaan dat je er weer beter bent uitgekomen. Laten we er met z'n allen een mooi 2017 van proberen te maken en meer te doen wat je nou echt blij maakt en daar niet andermans mening in de weg te laten staan.

Liefs,
Roos

14 opmerkingen

  1. Jawel joh, je hebt wel veel bereikt met je blog. Ik vind je blog super leuk, ziet er goed uit en je mag echt wel een beetje trots zijn hoor. Veel geluk in 2017! Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto! En je vind misschien dat je niet veel bereikt hebt met je blog maar je blogt nog steeds, dat is opzich al een hele prestatie! Veel mensen houden het niet lang vol. Zolang je zelf met plezier kunt blijven bloggen is het goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt veel bereikt hoor!! Jij ook fijne jaarwisseling! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, we moeten ook echt nog een keer meeten dit jaar!

      Verwijderen
  4. Niet veel bereikt? Je hebt een super geweldig blog uit de grond gestampt! Je bent vanop een afstandje super lief voor me geweest en voelt stiekem wel als een echte vriendin voor me. Meisje je ging van anoniem naar niet-anoniem en ooh wat was dat een grote stap voor je.
    Ik stuur je vanuit Belgiƫ een liefdevol en geweldig 2017!
    Heel veel liefs,
    Amber <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig 2017 gewenst voor jou! Je hebt wel heel wat bereikt, en zult nog veel meer moois bereiken in 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk die foto! Ik hoop dat 2017 een heel leuk en spanned jaar voor je wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien denk je niet veel bereikt te hebben, maar toch heb je veel interactie met andere bloggers. En dat maakt het bloggen zo leuk, toch? Ik hoop dat 2017 een heel mooi jaar wordt voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto! En blijf vooral doorgaan met je blog, vooral op jouw leeftijd is het super leuk dat je er een hebt! En wellicht ga je er nog heel wat mee bereiken ;-) Happy 2017! X

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.