Shoots in the Christmas Holiday

29 december 2016


Heerlijk vindt ik het deze vakantie. Gister zei ik het nog tegen mijn vader 'Eigenlijk is de Kerstvakantie de leukste vakantie, na de zomervakantie misschien dan.' Alles is gewoon zo gezellig, al die feestdagen en die heerlijke vrije tijd. 's Ochtends lang uitslapen (voor hoever dat lukt) en de rest van de dag spenderen in je pyjama of je op een leuk projectje storten.

Ik ben vooral nu een beetje bezig met nog een paar extra mensen vinden voor ons projectje zodat het binnenkort gewoon echt van start kan gaan. HIER kun je wat extra informatie en het inschrijfformulier vinden. Als jij al het formulier al wel hebt ingevuld maar nog geen reactie hebt gehad zou het zo kunnen zijn dat er iets is misgegaan, stuur dan een berichtje naar soitsrose@gmail.com .


Elke avond check ik nog even het weerbericht, we kunnen alleen nog hopen op wat sneeuw ben ik bang van. Hoe leuk zou het zijn als je morgen vroeg wakker wordt en je een dik pak wit sneeuw ziet liggen als je uit je raampje kijkt?

 

Ook heb ik deze week mijn standaard binnen gekregen! Nu heb ik er al zoveel plezier van. Gisteren ben ik met een stel vriendinnen wat foto's wezen maken die hier ook binnenkort zullen verschijnen (stiekem horen deze er ook al wel bij). Ook lijkt het me leuk om weer eens een leuke shoot te houden, iemand leuke ideetjes of voorbeelden?

Toevallig is deze post alsnog op donderdag online gekomen terwijl ik maandag zei dat ik me niet meer helemaal aan het schema wou gaan houden. Ik wou gewoon even zeggen dat ik nog druk bezig ben met het fotoproject en er binnenkort hele leuke posts online gaan komen.

Liefs,
Roos

15 opmerkingen

  1. Oooh, super leuke post! Die foto's zien er alvast enorm mooi uit! Wauw! Ik ben benieuwd naar de rest van de foto's! :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze foto's zijn echt mooi geworden! En gaaf dat je een standaard hebt, ben benieuwd wat voor mooie foto's je nog meer van jezelf gaat plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah wat heb je mooie foto's gemaakt zeg! Ik had je mailtje ontvangen en zou zo graag mee willen doen maar ik heb er helaas echt geen tijd voor, zo jammer! :'( Ben wel echt benieuwd naar alle komende resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauww, wat ben je een mooie meid zeg! Ik denk dat je zo model kan worden. Echt mooie foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.