Rose and Pacthes?!

1 december 2016


Mij zie je niet zo snel in een rokje voor bij komen. Soms trek ik nog eens een jurk aan als al mijn broeken weer in de was zitten (vaak liggen er nog wel 4 in de kast maar zijn ze of wit, of te klein of hebben ze te veel gaten wat nog al koud is op de fiets). hier zie je toch echt dat ik een rokje aan heb, dat klopt helemaal. Alleen ga ik dit rokje nog wel wat op pimpen...

Van de webshop MegaMooi.nl kreeg ik een aantal hele leuke patches opgestuurd. Gelijk een beetje research gedaan naar wat ik nou met die patches moest gaan doen?! Uiteindelijk heb ik dus dit leuke rokje gekocht bij de NewYorker en kan ik hem helemaal vol gaan plakken!


Zoals je ziet heb ik er zo veel dat ik er nog wel 2 rokjes mee kan beplakken. Misschien dat ik dat dan ook nog wel eens gaan doen. Nu eerst dit rokje eventjes klaar maken. Erg handig, de webshop heeft er een gebruiksaanwijzing bij meegestuurd zodat het niet mis kan gaan, zelf niet bij klunzen zoals mij.


Terwijl ik tegenover mijn moeder aan de keukentafel zat omringd met patches ben ik wat gaan proberen. Die daar en die andere dan weer daar aan die andere kant, of die moet daar misschien toch weg... Uiteindelijk is het me gelukt en heb ik het strijkijzer er bij gepakt. Eerlijk moet ik toch wel toegeven dat dat wel spannend is om te doen. Het is gelukkig helemaal goed gekomen!


Helaas heb ik vandaag nog niet het eindresultaat, die zal binnenkort op mijn blog verschijnen (misschien al wel eerder op mijn Instagramaccount 😉). Zelf vindt ik hem in ieder geval heel erg leuk gelukt. Op de webshop Megamooi.nl vindt je nog veel meer van dit soort patches, zeker een kijkje nemen waard. Zelf vond ik het ook erg lastig een leuk setje uit te kiezen en ben nog weer van gedachte veranderd. Het lijkt me ook hele leuk om eens wat patches op een Mom Jeans te zetten, dat is weer een projectje voor de volgende keer!

Liefs
Roos

8 opmerkingen

  1. Super leuk, ben benieuwd naar het eindresultaat! Ik heb laatst allemaal patches besteld die ik op mijn laptophoes ga bevestigen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuk idee zeg, ben benieuwd hoe dat er uit komt te zie!

      Verwijderen
  2. Ik heb het nog nooit gedaan maar ik wil het zeker en vast doen met enkele oudere kledingstukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Roos,

    Wat een leuke blog is het geworden! Ben wel ontzettend benieuwd naar het eindresultaat.

    Groetjes,
    MegaMooi
    Marilyn

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.