Some Selfmade Phone Backgrounds

5 december 2016


 
Vandaag is het officieel het dan officieel sinterklaas. Deze hele week is iedereen druk met surprises en gedichten (inclusief mij, er liggen nog 2 gedichten en een surprise op me te wachten die ik overmorgen af moet hebben, fijn) in elkaar flansen. Wat voor mij toch wel een beetje betekend dat het nu gewoon winter is. Het wordt steeds iets kouder en het begint 's nachts al weer wat te vriezen wat koude vingers en neuzen betekend.

Nu even to the point, ik heb een aantal backgrounds voor je mobiel gemaakt. Speciaal in, je raadt het al, in winter stijl. Wij hebben afgelopen weekend al sinterklaas gevierd en heb mijn kado's al binnen, een setje Brushpens en een aantal zwarte fineliners in verschillende diktes. Zondag ben ik dan ook gelijk aan de slag gegaan en heb deze backgrounds in 2 uurtjes in elkaar gezet met behulp van Pinterest. Ja, je moet toch ergens je inspiratie vandaan halen, HIER vindt je mijn Pinterest account.


Snowy Cactus
 Terwijl ik dus een beetje aan het rond kijken was op Pinterest kwam ik een cactusje tegen. Nou niet dat ik niet wist wat een cactusje was maar ik wist gewoon even niet hoe ik hier nou een winterse tekening van kon gaan maken. Nou super logisch natuurlijk, geef hem een sjaal en laat het sneeuwen, tadaa je Snowy Cactus


Most Cutest Pinguïn
 Zeg nou eerlijk pinguïns zin gewoon te schattig deze moest er dan ook gewoon eventjes tussen komen. De ballonnen zijn niet helemaal fantastisch gelukt maar ik wou hem er toch we tussen zetten. Gewoon omdat hij zo vrolijk is.


 Code Rood
 Volgens mij was deze tekst van Loesje en ik vond hem echt te grappig bedacht. Met een Rudolph het rendierneusje er bij perfect voor een leuke achtergrond. Zeg nou zelf dit is gewoon een ongeschreven regel van de winter, of niet soms?

Cozy Hug
 Iets wat nou echt typisch bij de winter hoort, sowieso sneeuwpoppen. Als ik aan sneeuwpoppen denk dan denk ik ook gelijk aan Olaf van Frozen (niet dat dat iets met deze background te maken heeft...). Dit sneeuwpopje gaat Olaf net niet verslaan maar ook hij maakt een grote kans vindt ik zelf. Je zou hem toch bijna een knuffel willen gaven?

 Mistletoe
 Misschien eentje wat meer voor degene die in Amerika zitten. Wij hebben hier iets minder met deze traditie maar dit vindt ik zelf wel de best gelukte background en ga hem zo ook zelf even op mijn mobiel zetten!

Welke vindt jij het leukst gelukt van dit rijtje? Het werd wel weer eens tijd voor wat nieuwe backgrounds, ik had nog steeds degene met het papegaaitje als Whatsappbackground die zou je HIER kunnen vinden. Laat je het weten als jij er eentje gedownload hebt, lijkt me leuk om te weten!

Heb jij ook al sinterklaas gevierd of komt dat nog ergens deze week? Misschien zelfs vandaag nog wel ook al vindt ik het een beetje raar, pakjesavond op een maandag het is toch een stuk handiger in het weekend.

Liefs,
Roos

6 opmerkingen

  1. Leuk, ik vind de mistletoe heel leuk, maar de pinguin is ook super cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah wat leuk dit! Ik vind de laatste het leukste, ik ben toevallig vorige week begonnen met mijn kerst/winter achtergronden artikel haha! Te leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehh, die misletoe is leuk! Die ga ik gebruiken als achtergrond. Erg leuk gemaakt Roos!<3
    Liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk gemaakt, creatief! En ik vier dit weekend 2 keer Sinterkerst, haha ;)

    xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.