Liebster Award binnen gesleept

16 februari 2016


Daar is dan nu eindelijk mijn aller eerste Award, de Liebster Award. Van Jenzll kreeg ik een mailtje dat ik was genomineerd en ik sprong een gat in de lucht. Gelijk begon ik met het uitzoeken van andere bloggers die dan mijn vragen zouden mogen gaan beantwoorden. Ook op mogelijke antwoorden op de vragen die ik kreeg en bij passende plaatjes. Of te wel ik zag de hele post al voor me.

 Als allereerste de regels die er bij horen als jij ook genomineerd ben. Door  mij of door een ander de regels zijn gewoon algemeen. Je kent ze vast al wel maar hier staan ze toch nog eventjes op een rijtje.
  • Laat de blogger weten dat diegene is genomineerd en zet de award op je blog
  • Beantwoordt de vragen die de blogger je gesteld heeft
  • Nomineer 10 andere bloggers waarvan jij denkt dat ze de award verdienen
  • Laat hun weten dat ze genomineerd zijn
  • Geef 10 vragen op voor de door jou genomineerde bloggers

Jenzll heeft een paar leuke vragen verzonnen die ik hier nu eventjes ga beantwoorden. Dit is echt eens wat anders dan normaal. Zelf vind ik het in ieder geval leuk om te doen dus hopelijk ook om te lezen.
 
Waar ben jij verslaafd aan? En waarom?
Wat een vraag zeg er zijn zo veel dingen die ik leuk vind maar wanneer ben je nou verslaaf? Ik hou sowieso heel veel van chocolade waar de meeste denk ik al wel echter waren gekomen. Waarom, nou omdat het gewoon echt verrukkelijk en natuurlijk onwijs verslavend is. Ook ben ik een beetje verslaafd aan het eindeloos creatieve ideeën in mijn hoofd ontwikkelen en dat moet natuurlijk ook altijd weer gebeuren. En waarom dat zo is weet ik niet maar soms mocht het van mij wel een ophouden.


Welke blogpost die jij hebt geschreven is echt recht uit je hart gekomen?
Ik heb nog niet zoveel geschreven op deze blog en eigenlijk was alles ook gewoon een beetje plat. Ik heb tenminste nog nooit echt een heel erg persoonlijke post geschreven. Als ik er dan toch een moet kiezen word het denk ik 31 December ~ Geluksmomentjes . Gewoon omdat ik hier echt heb laten zien hoe ik dat alles beleefd heb.



Wat is jouw motto in het leven?
Be who you are not who the world wants you to be   .  - Een quote is toch ook goed lijkt mij? - Waarom deze nou speciaal weet ik niet precies. Maar het laat me soms wel beseffen dat ik niet te lang bij al het nare moet blijven maar gewoon verder moet gaan met mijn leven die ik leiden wil en me niet door al dat andere laat beïnvloeden. 
Heb je vaak spijt van dingen die je gedaan hebt?

Ja, maar dat is denk ik gewoon wel logisch dat heeft iedereen denk ik wel eens. Ik heb nooit echt zware misdaden gepleegd of zo maar heb wel eens iets gedaan of gezegd waarvan ik nu denk "Roos had je niet eventjes 10 seconden langer kunnen nadenken of gewoon eventjes niet zo impulsief doen". maar zoals ik al zei dat heeft denk ik iedereen wel en zal je ook altijd blijven hebben maar de quote van de vorige vraag past hier eigenlijk wel heel mooi bij.



Hoe zou jij jezelf beschrijven? 
Hoe ik me zelf zou beschrijven, ik denk dat je bedoelt qua kledingstijl of zo. Nou dat is op zich wel een lastige vraag ik heb niet echt een stijl die ik altijd heb/draag. Het liefst draag ik wel originele kleding waar niet iedereen in loopt maar ik ben ook weer niet zo'n persoon die echt een heel erg eigen stijltje. Lekker logisch klinkt dit allemaal hé maar ik hoop dat je het een beetje begrijpt. Vooral in de zomer vind ik de Bohemien / indianen stijltje erg gaaf.
 
 Ben je meer van de make-up of van naturel?
Ik heb eigenlijk nooit echt make-up gedragen. Naar een feestje of zoiets draag ik wel eens mascara of bij kerst en de bruiloft heb ik ook het setje van Glow Your Face gebruikt. Maar daar blijft het eigenlijk allemaal wel bij. Ben dus nogal naturel.
 
Ben je sportief? Zo ja, welke sporten beoefen je?
Ik ben niet erg sportief eigenlijk en ben ook zo on lenig als het maar kan. Ik zit nu al wel een poosje op voetbal in een onwijs gezellig meidenteam waar we echt heel veel lol hebben. Sinds vorige week is onze competitie weer. Ook al ging die wedstrijd niet door in verband met regen en vorst.

 
 
 Avondje me-time, of liever wat doen met vrienden/vriendinnen?
Dit is echt een lastige vraag het ligt denk ik een beetje aan mijn stemming... Na soms een lange dag school en veel huiswerk ben ik gewoon op en heb ik echt nergens zin in en lig dus het liefst de hele avond op de bank. Maar het is ook gewoon hartstikke gezellig om wat met mijn vriendinnen te ondernemen. Zo zijn we ook van plan om binnenkort een keer naar de stad te gaan en donuts ZELF te gaan bakken (let op dat woordje ZELF).

 Wat is je favoriete outfit? Maak hier een foto van (als dat mogelijk is).
De jurk die je op deze foto ziet is een echte zomerjurk, maar oh wat heb ik zin in de tijd dat ik die gewoon aantrekken kan omdat het gewoon mooi weer is. Maar dit is niet zo'n jurkje uit de Primark of zo nee deze jurk heeft mijn moeder zelf gemaakt. Eerst was het voor haarzelf bedoelt maar de stof was wat te kort dus kreeg ik hem en hij is nog steeds heel gaaf (vorig jaar droeg ik hem ook al).

 

 Ben jij altijd eerlijk tegen jezelf?
Nou dat probeer ik meestal wel maar dat mislukt soms nog wel eens. Ik heb van die dagen dat ik tegen mezelf zeg vandaag ga ik eens vroeg naar bed maar dat word dan snel al een half uur of een uur later dan dat ik bedoelt had. Maar ook dit is denk ik wel iets waar iedereen last van heeft soms.

Wat zaten hier serieuzen vragen tussen zeg ik heb er ook best lang over gedaan om dit allemaal te typen. Maar het was echt leuk om te doen en nu kunnen ook weer andere mensen aan de slag met mijn fantastische vragen die wat minder serieus zullen zijn ben ik bang van.

Dit zijn de bloggers die ik abonneer voor de Liebster Award. Ik heb echt geprobeerd in het begin om mensen die nog niet zijn geabonneerd te abonneren. Maar deze award is al zo vaak gebruikt dat ik gewoon mensen gekozen heb die het echt verdiend hebben. Ik snap het dan ook als je zoiets heb van deze keer sla ik even over als dit al je 3e keer word of zo.

Johanna
Myrthe
Monique
Cathelijne
Amber
Arjanne
Britt
Laura
Gerdien

En dan nu de vragen voor de door mij geabonneerde mensen. Zoals ik al eerder zij dit zullen niet allemaal zulke serieuze vragen zijn zoals die van Jenzll. Voor de verandering ook wel eens leuk toch?! Nee, nu overdrijf ik het worden gewonnen vragen met een vleugje sarcasme.


-  Wat is jouw favoriete (vreemde/onbekende) pizza? En hoe kwam je er aan?
- Welke emoji gebruik jij het meest en zet hier ook 3 funny Whatsapp berichten bij waarin je deze emoji gebruikt heb.
- Waar wil jij ooit nog eens heen, dit mag echt alles zijn van land, stad tot pretpark of winkel.
- Wat is het meest awkard moment van jou geweest op de middelbare?
- Zet een link van een product/kledingstuk van wat je echt nog ooit wil hebben, maakt niet uit hoe duur of vreemd in je post. Zet daar bij waarom en wat je tegenhoud om het te kopen.
- Wat is het laatste wat je heb opgezocht bij Google Translate (als je dat echt niet meer weet dan kan je het ook gewoon van Google zelf doen)?
- Welke 2 loggers/vloggers volg je echt al heel lang en zijn dan ook echt een voorbeeld voor jou?
-  Welke foto heb je nooit gepubliceerd maar bewaar je steeds om ooit nog eens te gebruiken of ben je gewoon vergeten te gebruiken?
- Dillema op Dinsdag » Mensen kunnen altijd zien dat je liegt of een week in de Woestijn zonder wifi en met maar 1 setje kleding?  Leg uit.
- Wat is je meest verschrikkelijkste wat je ooit op je blog gepost heb en waarom?
Dat waren dan alweer mijn vragen en dit is het einde van de Liebster Award. Ik hoop dat het te lezen was en je het helemaal heb doorgelezen. Ik wil denk ik nog wel een keer zo iets doen. Dus laat een vraag achter in de comments en als ik genoeg vragen krijg ga ik misschien wel een Q&A doen.

Liefs,
Roos

Geef ook antwoord op de één aan mij gestelde vragen



6 opmerkingen

  1. Oeh, geniale vraagjes heb je bedacht! Die ga ik zeker eens beantwoorden. Allen no time... Super leuk dat jurkje die je ma heeft gemaakt. Heel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wat lief dat ik er ook tussen zit! Deze vragen zijn echt super goed bedacht, ik ga ze zeker beantwoorden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je de vragen ontzettend leuk beantwoord! Haha een tikkeltje te serieus misschien, maar zo leer je iemand toch ook weer wat beter kennen dan alleen uitvogelen wat iemands lievelingskleur is toch ;). Ik vind het jurkje echt supermooi! Who cares dat je moeder die heeft gemaakt? Het is super mooi, dat mag geshowd worden ;).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, en dat is waar aan die "Vriendinnenboekjes-vragen" heb je niet zoveel.

      Verwijderen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.