More than 200 photo´s

15 maart 2016

 
Nadat ik een wedstrijd achter de rug had waar in het uiteindelijk 1-1 is geworden appte ik Vera. Of ze misschien mee wou naar Australië, oké grapje ik appte haar of ze 's middags niet even langs kon komen. Het duurde even voordat ze reageerde maar ze kwam. Nu konden we eindelijk verder om ons "projectje" af te ronden. Nadat we nog wat dingen over ons "projectje" hadden afgesproken en geregeld leek het mij een goed idee om wat plaatjes te gaan schieten in Australië (oftewel het bos). Het was hier bij ons namelijk stralend weer op zaterdag 12 maart.
Ik met mijn camera en een pak confettinis sprong bij Vera op de fiets gewoon weg om dat ik te lui was om zelf te gaan fietsen. Nu ben je waarschijnlijk erg benieuwd waarom we dan daar op die fiets zaten om wat foto's te gaan schieten en wat dat met het "projectje" te maken heeft. Nou het zit zo wij, Vera en ik  hebben samen ons eigen blog op gericht. Namelijk eluamakamaka.blogspot.nl , Elua Makamaka betektent 2 vriendinnen maar dan in het Hawaïaans. De lay-out is echt mooi geworden en we zijn er ook best iets trots op. Dit is Vera's eerste blog, op die van vroeger toen we 6 waren na maar dat kan je geen blog noemen eigenlijk. Ik daarin tegen heb al wel wat meer ervaring, samen komen we er wel.




Alleen als je een blog begint moet je natuurlijk ook foto's hebben die je daarop kunt plaatsen. Ik heb mijn eigen camera maar Vera heeft die niet, ik werd dus wel gedwongen om foto's te maken (oké dat vond ik absoluut geen straf). We hebben een hele gezellige middag gehad waarin we allerlei mensen tegen kwamen net op wat akward momenten. Bijvoorbeeld net als je de boom probeer uit te klimmen maar je half blijf hangen. Of als je gezellig samen met je haar aan het zwaaien bent maar de timer er langer over doet dan dat je dacht waardoor je 4 seconden met je hoofd heen en weer kunt zwaaien. En dan heb je natuurlijk ook nog die waarbij je allebei op de grond licht met je benen omhoog net naast het pad.




Sorry voor de hoeveelheid foto's waarmee ik je nu bombardeer maar ik wou gewoon eventjes mijn trots met jullie delen. Eigenlijk zijn bijna alle foto's wel leuk gelukt, er blijven er natuurlijk altijd een paar tussen zitten die niet helemaal scherp zijn of waar je net een beetje een raar gezicht trek. Of als je probeert een mooi sprongetje te maken maar dan kijk je dat later terug en zit het er meer uit alsof je probeert niet recht op je gezicht te vallen.



Het zou tof zijn als je ons volgt dat kan via bloglovin hier een link naar Elua Makamaka en naar Soitsrose . Ik blijf hier gewoon net zo veel posten als dat ik deed, alleen 100 weeks to happines valt weg. Op Elua Makamaka post ik elke zaterdag iets en Vera elke woensdag.




Dat was dan alweer mijn bombardement vol foto's en promotie tekstjes en prachtige slagzinnen (dat kwam gewoon in me op maakt niet uit dat die er nog niet in staan). Op Elua Makamaka bloggen we over bijna dezelfde onderwerpen als hier op Soitsrose, lifestyle, creative, personal en food zie je daar voor bij komen. Ik beloof hierbij plechtig dat ik niet dezelfde posts op beide blogs zet zodat je gewoon allebei lekker kan lezen zonder telkens dezelfde post te lezen. Heb je misschien wat tips over wat ik misschien kan aanpassen of waar ik aan kan werken hier op Soitsrose, ik merk dat er de laatste tijd minder reacties komen. Worden de posts te saai of ligt het ergens anders aan? laat het eventjes weten hier onder in de comments

Liefs,
Roos

Wat mis jij op Soitsrose?

Een reactie posten

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.