Holiday

28 juni 2016


Dinsdag, de dag dat ik dan eindelijk echt vakantie krijg. Alleen die week daarna nog eventjes mijn boeken inleveren en mijn rapportje (als het goed is zonder onvoldoendes) ophalen. Ik ben super blij en wou dit nog even met jullie delen. Met een uurtje moet ik al klaar zijn en daar voor moet ik nog gedoucht hebben wat niet echt kan omdat de schilder precies dat raampje daar aan het schilderen is... Ja, ik ben nog al gestrest.


Ik wil iedereen in ieder geval een hele fijne vakantie wensen (ook al ben ik waarschijnlijk nog maar de enigste die vakantie heeft op alle examenkandidaten na). Ik ga heel erg mijn best doen voor de Summer Goals waar van je nu een linkje kunt vinden boven aan de menubalk.



Heel veel plezier en maak er wat van. Deze zomer heb ik in ieder geval al heel wat leuke dingetjes op de planning staan en ook voor mijn blog. Zo is de bedoeling dat ik een pakketje samen stel en die opstuur en ik zelf dan ook zo'n leuk pakketje zal ontvangen. Meer over dat komt allemaal nog wel want nu moet ik echt nodig door gaan werken.


Nogmaals, FIJNE VAKANTIE! Maak er wat van en rust vooral lekker wat uit. Heb je nog een leuk idee voor mijn goals en kun/wil je me ergens mee helpen mag je me gerust een mailtje sturen. Ik ga binnenkort naar Soldaat van Oranje en daar heb ik best wel zin in.

Kusjes en heel veel felicitaties,
Roos

10 opmerkingen

  1. (ik ga mijn goals nu maken ik vergeet het telkens weer) Jij ook een prettige vakantie! (hier in België heeft volgens mij iedereen vakantie, buiten het rapport afhalen dan)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeerlijk vakantie! Geniet ervan! En leuk je summer goals, zo hou je jezelf lekker bezig in de zomer :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat gaat goed komen! Dit was ook een beetje de insteek van dit projectje inderdaad.

      Verwijderen
  3. Jij ook een fijne vakantie! Ik ben benieuwd naar je pakketje die je opstuurd en krijgt! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik ben ook heel erg benieuwd wat ik allemaal ga krijgen.

      Verwijderen
  4. Een hele hele hele fijne vakantie!! Geniet ervan <3

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.