Mijn 5 Favorietjes #2

19 juli 2016


 Al eerder heb ik een paar van mijn favoriete nog niet zo ontzettend populaire Instagram accounts op een rijtje gezet. Je kent er zelf vast ook wel een paar, dat meisje uit je klas met een account met zelfgeschreven verhalen of die ene goeie vriendin die de leukste filmpjes in elkaar knutselt. Dan heb je natuurlijk ook nog altijd van die hele gave feeds waar je de jouwe maar wat graag mee zou willen vergelijken. Vandaag heb ik dus nog een paar van mijn favorietjes bij elkaar gezet.

Ook deze keer heb ik weer 5 accounts bij elkaar gezocht die echt de moeite waard zijn om even op dat knopje VOLGEN klikken waard zijn. Van al deze accounts zijn er 2 bekenden. Wat niet betekend dat het simpele of saaie accounts zijn. Maar dat zal je snel genoeg merken als je op dat knopje VOLGEN drukt.


  Maanling,
Imke  15 • ☔Dutch • 🌟Blogger • 🍃Nature • Art, Photography and Tea lover 🎨📷☕ • 📬 dm is always welcome maanlingsleven.blogspot.nl
199 berichten 1.120 volgers 265 volgend

Zij heeft zo´n mooi en eerlijk account en karakter. Ik heb haar nog nooit in het echt ontmoet of zoiets maar zo komt ze wel over. Ook ben ik een klein beetje met haar in gesprek gegaan aangezien zij ook een blog heeft en we iets samen wouden ondernemen. Binnenkort zal je hier wel wat meer over zien en ik kan alvast verklappen dat dat heel erg leuk word! Maar kijk nou eens naar die lieve foto met dat snoezelige ezeltje (ik geef toe dat ik dan ook wel een kleine zwakte heb voor ezeltjes...) te lief toch?

  Serendipity.Sisters,
Serendipity Webshop Coming Soon Accessoires en meer Samenwerking? DM 💐🎀👓⌚💄👝👒💐 Tell us what you want💕
 4 berichten 29 volgers 123 volgend

 Zoals je heel misschien al wel aan de foto kon zien ken ik degene van dit account. Het account is namelijk van mijn zusje die haar eigen webshop wil gaan starten. Ze heeft nu net enkele spulletjes besteld en zodra dat binnen is en de webshop helemaal klaar is gaat ze beginnen. Ik kan jullie alvats verklappen dat er echt hele leuke dingetjes in de webshop terecht komen!

Styleofcatherine,
Catherine ⚡️🤘🏻 💌 sᴛʏʟᴇᴏғᴄᴀᴛʜᴇʀɪɴᴇ@ɢᴍᴀɪʟ.ᴄᴏᴍ 👻 sɴᴀᴘᴄʜᴀᴛ: sᴛʏʟᴇᴏғᴄᴀᴛʜᴇʀɪɴ 👄 ғ ᴀ s ʜ ɪ ᴏ ɴ ʙ ʟ ᴏ ɢ ɢ ᴇ ʀ www.styleofcatherine.nl
204 berichten 1.190 volgers 363 volgend

Catherine heeft echt een heel erg mooi account met een prachtige feed. Ik hou gewoon van haar manier van bewerken en de een beetje 70's style foto's. Haar account kun je zeker wel gaan volgen want stuk voor stuk zijn het echt prachtige foto's.

LiefsMerel,
Merel❤ Feedd Dream 1K ❤ Iove youu ❤💕
12 berichten 560 volgers 597 volgend

Ook Merel maakt leuke foto's die ze vervolgens ook weer eens heel stijlvol bewerkt. Eerst dacht ik toen ik de foto van dat ijsje zag dat ze gewoon een plaatje van Tumblr of WeHeartIt had gehaald. Dat is dus niet zo, gewoon helemaal zelf gemaakt. Ze heeft alleen nog niet veel foto's geplaatst en is bezig met een nieuwe feed die toch minstens zo geweldig moet gaan worden.

Belleza.jain,
• Fashion👗•Lifestyle 🌿•Food🍩
8 berichten 214 volgers 18 volgend
Jacolien en Indy ken ik wel en ze hebben echt een leuk account. Ze zijn deze vakantie helemaal over nieuw begonnen en hebben al hun oude foto's verwijderd. Als je hun account nu opzoekt staat het vol met vakantie en zomerse foto's. Dit account is ook zeker een bezoekje en vast ook wel het knopje volgen waard.
 
 
Ja, ik ben weer veilig terug van kamp. Op een aantal blauwe (nu al half gele) plekken na heb ik het allemaal overleefd. Het grappige hoesje wat je op deze foto ziet en op die van het account Belleza.jain (Jacolien en ik hebben het zelfde hoesje inderdaad) heb ik tijdens het kamp gekocht. Donderdag zal ik er wat meer over vertellen. Ook ga ik aan het eind van deze week bekend maken of het (NON) BeautyBloggers project nog doorgaat en hoe ik dat dan ook doen ga en wie er in het team komen en zo. Eerst moet ik nog maar eens kijken of ik voor elk team wel genoeg deelnemers heb dus dat word nog een klusje en ik weet niet of ik dat wel op tijd klaar krijg. Ook zijn wij al druk bezig met onze voorbereidingen voor de vakantie, heel erg leuk!
 
Liefs,
Roos


3 opmerkingen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.