Wishlist 19th Of August

4 augustus 2016


Vandaag blaas ik weer een aantal lettertjes jullie kant op. Over om precies te zijn 2 weken en 1 dag word ik 14 jaar. Dit betekend ook dat ik weer wat dingen op en lijstje mag zetten die ik al poosje ontzettend leuk vind. Ik zeg er al wel vast bij dat dit heel veel is en dat het allemaal ook redelijk prijzig ik vraag dan ook niet alles maar dit zijn gewoon de dingen die ik ooit nog eens zou willen.

Eigenlijk ben ik bijna zenuwachtig voor mijn verjaardag.... Er zijn namelijk nog al veel mensen die ontzettend veel afschuwelijke foto´s op hun mobiel hebben staan. Ik verzoek die personen dan ook om even een redelijk toonbare foto uit te zoeken zodat ik niet voor altijd als ik door jouw Instafeed scroll 6 collages tegenkom met mijn afgrijslijke hoofd, alvast bedankt.

De eerste paar spulletjes zijn allemaal sieraden die ik echt heel erg mooi vind. Jullie kennen vast allemaal wel het mooie Daniël Wellington horloge met het blauw wit rode bandje, hij is zo mooi maar ook zo duur. Vandaar dat ik opzoek ben gegaan naar hetzelfde soort horloge maar dan voor een iets betere prijs. Ik bedoel maar 130,- of 30,- is toch wel een verschil.                              Horloge

Dan vind ik ook nog deze hele leuke gele en roze bandanas heel erg tof. Ik heb ze al wel vaker bij andere gezien en ze zijn zo leuk en zomers!                                                                       Bandana

Je ziet ze steeds vaker de Wrap Choker en zelf vind ik ze echt heel erg mooi. Heel eerlijk gezegd zou ik niet weten of zoiets mij staat maar ik vind ze gewoon leuk.                                          Choker


Heb je al gezien hoe leuk dit lettertype is? Gevonden op de blog van Chantal OceaanGroen, ik vind hem zo leuk! Dan heb ik nog iets wat ik gevonden heb op een blog die ik ook al een lange tijd volg, Lauresque waar Laura de mooiste foto's plaatst waaronder ook foto's van de gave Dean bril die ik haar zo tof vind staan. Doordat ik die foto's heb gezien wil ik hem zelf ook heel graag ook al heb ik 0 sterkte maar dan gewoon met mode glazen of een E-model voor blauw licht (smartphones etc.) maar die is wel ene stukje prijziger. Dan heb ik ook een goedkoper namaak model gevonden voor maar 10,- die natuurlijk we van mindere kwaliteit is mar ik heb nog nooit een bril gedragen dus Who Cares?                                                                                                            E-Dean     Goedkope bril

Ook zou ik graag eens een eigen domein naam hebben. Hoe tof zou dat zijn?! Soitsrose.nl , dat scheelt nogal wat typen. Om het dan allemaal nog mooier te maken zou ik ook graag een eigen lay-out kopen. Ik heb al  wat mooie lay-outs gevonden. Welke vind jij het mooist?
1 2 3 4 5 6 7 8


 
Dan nu een iets duurder lijstje maar waar ik al heel lang van droom (oké niet echt droom of misschien ook wel maar ik onthoud dromen gewoon nooit). Een mooie goede en daarbij jammer genoeg ook gelijk dure camera. Eentje waarbij je ook eens een extra leuke en gelijk ook weer dure *zucht* lens bij kunt kopen en allerlei andere accessoires. Maar wat ik nog het leukste vind aan de camera dei ik graag wil is dat ik echt mooie foto's kan maken met echte mooie kwaliteit. Alle foto's heir op mijn blog zien er op een klein schermpje echt wel mooi uit maar zie je ze op een wat groter scherm zoals de computer dan word de kwaliteit gelijk al een stuk minder of ik moet net geluk hebben dat het weer mee zit en de zon heerlijk schijnt dan zijn de foto's vaak wel mooi. Mar het is nogal lastig om altijd een muurtje, bloempot, baksteen, moeder of kussen te vinden om een foto van jezelf te kunnen maken. Maar bij de camera die ik nu heb zijn volgens mij haast geen standaards te koop vandaar dat ik zo weg zwijmel bij de Canon 700d en de 750d (heeft ook Wi-Fi en meer megapixels maar is wel weer 100 euro duurder...) bij deze camera kun je wel standaards krijgen en zelfs een afstandsbediening voor als je wat verder weg staat en je je niet zo hoeft te haasten. Wat er nu ook nog zo leuk is aan deze camera's is dat er ene kantelbaar klepje bij zit wat ontzettend handig is. Hier nog mijn laatste pluspuntje dan hou ik op oké, beloofd. Je kunt hier mee filmen! Mijn camera stopt gelijk na 5 seconden wat dus betekend dat je eerst 15 keer wat moet filmen om het vervolgens allemaal achter elkaar te plakken of het met je mobiel te doen waardoor de kwaliteit echt kak word. Zo dit was echt een heel epistel over een camera, I'm Sorry.
 
 
 Dinsdag ga ik jullie wat vertellen over mijn Henna tattoo dei ik in Kroatië heb laten zetten. Spannend, nee valt wel mee hoor maar wel hele erg leuk! Wou je nog weten waarom deze post zo laat op de avond online komt? Dan moet je even naar Summer Goal nummero 17 gaan kijken want ook deze heb ik voltooid! Fijne avond nog en geniet nog maar even van de helaas niet zo zonnige zomervakantie, hij is zo weer voorbij ik heb nog maar 2 weekjes.

Liefs,
Roos

8 opmerkingen

  1. Ahaha, wat toevallig. Ik word ook 14 op 19 augustus ^^ alleen weet ik nog niet wat ik wil hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat grappig zeg misschien dat je wel wat spulletjes van mijn lijstje kan halen?

      Verwijderen
  2. De eerste lay-out is wel mooi! Soms is het wel stom dat alles zoveel geld kost.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja maar daar heb ik wel een beetje naar gekeken als het goed is zijn ze allemaal onder de 25,- euro.

      Verwijderen
  3. Leuke dingen heb je op je wishlist! Super leuk gedaan met die bellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je op Aliexpress.com "Long Black Leather Rope" intypt, dan kom je ongeveer dezelfde chokers tegen voor ongeveer €1,50! Maar zorg er wel voor dat je een betrouwbare verkoper uitzoekt op die website ;) Misschien is die bandana ook wel te koop op die website!

    Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.