Outfit | Patches

29 januari 2017


Een tijdje geleden al liet ik jullie de leuke patches zien van Megamooi . Zij waren zo aardig geweest mij een aantal pacthes op te sturen. Ik was gelijk super enthousiast en heb een rokje gekocht. Jurken draag ik soms nog wel maar een rok had ik eigenlijk nog helemaal niet in mijn kledingkast liggen. Dat kwam dus goed uit, nu heb ik een heel leuk rokje aan mijn collectie kunnen toevoegen!

Samen met Vera ging ik weer op pad om foto's te maken voor Eluamakamaka . Natuurlijk moest ik ook nog even foto's hebben om het eindresultaat van het rokje eindelijk eens te laten zien. De post waarin ik de patches er op zetten vindt je HIER , dat is alleen al weer 2 maanden geleden, oeps.

 
Wat vinden jullie trouwens van dit 'filtertje' ? Ik wou echt een beetje zo'n analoge-achtig sfeertje alleen dat heeft Polarr, het programma wat ik gebruik, niet echt. Vandaar dat ik zelf wat in elkaar heb proberen te zetten. Nog best wel lastig en ik wist ook niet zo goed hoeveel korrel of ook wel graan ik er in moest laten. Toch denk ik dat het zo best wel gaat!

Trui - NIK&NIK  Rok - New Yorker  Patches - MegaMooi

Ik ben zo blij met mijn rokje! Hij zit echt heerlijk en je zult niemand zien met exact hetzelfde rokje. Het is gewoon helemaal uniek en dat vindt ik wel tof. Ik wil Megamooi dan ook echt nog heel erg graag bedanken voor de pacthes die ze hebben opgestuurd!

Liefs,
Roos

 *Dit is een gesponsord artikel en bevat opgestuurde producten

14 opmerkingen

  1. Oh je rokje is zo leuk! Inderdaad die heeft niemand :)! En je foto's zijn zo tof bewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf rokje is het geworden! En ik vind de sfeer van de foto's super leuk, prachtige filter! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je rokje is echt heeel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die trui is geweldig! En die foto's zijn echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben ook best wel blij met die trui (past wel bij mij).

      Verwijderen
  5. Zo'n rokje is echt superleuk! En al helemaal met patches :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuk met die patches! Ik ben er ook fan van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OMG zoo cute die patches!
    Liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.