Jacolien en Shirley

12 juli 2017


Jacolien vroeg mij een tijdje geleden al of ik foto's van haar en haar paard wou maken. En zoals je ook wel kunt zien heb ik daar ja op gezegd. Zo waren we een week geleden opeens in het bos. Het was bloedje heet en na drie stappen lopen kreeg ik het al warm. Maar niets hield ons tegen om een paar mooie foto's te maken. Zo gezegd, zo gedaan. De foto's zijn echt heel tof geworden en ook jij kunt er een paar bewonderen.


Bereid je maar voor op een overload aan foto's. De foto's zijn gewoon een beetje spontaan gebleven en we bedachten alles ter plekken. Dit maakt dan ook dat de foto's heel mooi zijn geworden en lekker naturel (want zo is je pannenkoek toch ook het lekkerst?) . Nee, wat ik wil zeggen is dat als je de fotoshoot niet helemaal van te voren tot in de puntjes uitwerkt de resultaten voor de klant ook veel leuker en realistischer zijn.








Dus wat denk jij na het bekijken van deze foto's van de leuke Shirley en Jacolien? Waarschijnlijk was je in gedachte al aan het rijden op je eigen Unicorn door het bos terwijl het zonnetje op je rug brandt. Nou bel me op als het zo ver is want dan kom ik naar je toe om dit tafereeltje even vast te leggen.

Van te voren had ik niet gedacht dat de resultaten zo mooi zouden worden! Het is natuurlijk wel eens totaal iets anders om te fotografen, een paard. Maar het is me alles mee gevallen want het verliep eigenlijk allemaal best wel soepel en de foto's zijn niet eens allemaal mislukt.

Liefs,
Roos

Heb jij leuke foto's samen met je huisdier? Ik zelf eigenlijk veel te weinig toch wel jammer.

9 opmerkingen

  1. Hahaha, nee ik heb geen enkele foto met blubje ;)
    Deze foto's zijn heel tof geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou dat kan echt niet Lisanne, moeten we maar snel een keer doen, haha.

      Verwijderen
  2. Leuke foto's zijn het geworden! Ik heb vooral veel foto's van mijn kat zonder mij erbij haha ;)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaauw! Die foto's zijn echt heel leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie foto's! Superlief ook :3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie foto's! Vooral de portretten :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.