France Diaries Part 5

22 augustus 2017


Dear Diary,

Dit is het dan, de laatste France Diaries. Van de laatste dagen heb ik eigenlijk geen foto's. We zijn de auto ingestapt en reden richting huis. Maar omdat wij zo slim waren om op Zwarte Zaterdag te gaan rijden was het niet normaal druk op de weg. Daarom hebben we ergens in de buurt van Lyon overnacht. Daar heb ik verder niet heel vele over te vertellen. Waar ik wel wat over te vertellen heb is het fotoboek!


Van Fotofabriek mocht ik een fotoboek maken en deze testen. Dat laat ik mijzelf geen twee keer zeggen. Al een aantal jaar maken wij een fotoboek van onze vakantie en zo dus ook dit jaar.

Ik ben een hele poos bezig geweest met het maken van het boek want in het begin deden de foto's het niet. Waar het aan lag weet ik niet maar ik had alle foto's bewerkt en maar de helft kon ik openen in het programma. Daarom moest ik de foto's die niet werkten weer allemaal opnieuw opslaan. Nadat ik dat gedaan had lukte het prima en heb ik een (al zeg ik het zelf) een heel leuk fotoboek kunnen maken.



Nadat het fotoboek besteld was begint het vervelendste gedeelte, wachten. Maar ik kreeg heel onverwachts een filmpje opgestuurd via de mail. Ik vond dat zo leuk en vooral ook erg origineel want bij alle fotoboeken die wij besteld hebben, is er nooit een filmpje bijgekomen. Wat er in de filmpje staat zie je hieronder.


Ik bedoel hoe leuk dat je kan zien hoe jouw eigen fotoboek gemaakt word?



Nu voelt het wel echt alsof de vakantie voorbij is zeg. The France Diaries is afgelopen en ik moet zo weer naar school om kennis te maken met mijn nieuwe klas (word echt ene jaar vol drama). Gelukkig heb ik in ieder geval het fotoboek om eens in terug te bladeren en kan ik zelfs mijn blog weer doorploegen om alle vakantie foto's op te zoeken!
Via deze link kan jij ook een fotoboek maken.

Wanneer moet jij weer naar school of ben jij al begonnen?

Liefs,
Roos

4 opmerkingen

  1. echt heel leuk die fotoboek! succes met school. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een megaleuk fotoboek!! Zo leuk al die napret door fotoboeken :D X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So nice of you to make a photobook!! Great idea for gifts!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah zo cool dat je een fillmpje van te voren krijgt over hoe je fotoboek wordt gemaakt. En oh Roos, je fotoboek ziet er echt heel gaaf uit. Hopelijk heb je een fijne vakantie gehad en i know ik lees je diaries van achter naar voor, want ja bloglovin hè haha <3

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.