He ben ik weer!

26 oktober 2017


Ik ben even een tijdje weg geweest en daar baal ik van. Het is gewoon al bijna een maand geleden dat er een fatsoenlijke post online kwam. Nu kan ik je wel gaan lastig vallen met hoe dit allemaal komt maar kort samengevat komt het er gewoon op neer dat de computer niet meer helemaal zijn werk deed. Gelukkig is hij weer genezen en kunnen er weer artikeltjes aankomen.

Morgen komt er weer een echt LEUK artikel aan vandaag ga ik eerst even vertellen wat er allemaal gebeurd is in de tijd dat ik afwezig was.

Zoals ik al wel had aangegeven voordat ik foetsie was, zou ik naar Rome gaan. En dat is uiteraard ook wel gewoon gebeurd. Samen met zo ongeveer 30 andere leerlingen hebben wij Rome een paar dagen bezocht. Het was zo mooi! En al snel zal mijn eerste post hierover online komen, want natuurlijk heb ik ERUG veel foto's gemaakt.


Verder zit ik nu al een tijdje in VWO4 en komt mijn eerste toets week er al bijna aan (hij begint maandag). Dit is dan ook wel echt het ideale moment voor mijn computer om weer zijn best te gaan doen, ha niet dus. Waarschijnlijk spendeer ik de helft van dit weekend niet aan leren maar aan het schrijven van nieuwe artikelen en lezen van andere blogs die ik gemist heb deze maand.

Verder zijn er eigenlijk niet echt hele bijzondere dingen gebeurd. Wel heb ik de 900 volgers aangetikt op Instagram en dat vind ik ook wel erg tof. Ook ben ik bezig met een domeinnaam en een nieuwe lay-out. Dus er komt heel veel spannends aan!

Ik zie jullie weer snel en laat zeker even weten als je nog leuke artikels online heb staan op je blog die ik echt nog even moet lezen.

Liefs,
Roos

4 opmerkingen

  1. Ben heel benieuwd naar je blog over Rome!! :-) Ben er zelf ook twee keer geweest, mooie stad hè! Succes met je proefwerkweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oké even voor ik je artikel ga lezen wil ik alvast zeggen dat je mijn 'bakkers'hart al gestolen hebt met die macaron toren😱😍

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oke nu heb ik t artikel ook gelezen, heeeel benieuwd naar je Rome verhalen☺ enn alweer 900 volgers, je gaat lekker Roos👏👏👏

      Verwijderen
  3. Ik ben super benieuwd naar al je foto's! En alvast succes met school en het verder werken aan je blog :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.