What do you think? March..

31 maart 2016


Maart komt nu al bijna aan zijn einde. Toch wil ik nog eventjes terugkijken naar deze fantastische maand. Er is echt best wel veel gebeurd, ik heb een blog samen met Vera opgericht en ontzettend veel verjaardagen gevierd. Maar er zijn ook gewoon nog een paar standaard dingetjes die iedereen wel merkt in deze maand, daar ga ik het vandaag uitgebreid over hebben.
Ik begin denk ik maar met iets wat net zo veel voor- als nadelen heeft. Namelijk de tijd die weer verzet is waardoor we een uurtje langer in ons bed mochten blijven liggen. Ik had geluk dat dit gewoon in het paas weekend viel zodat ik het haast niet gemerkt heb. Maar de tijd die verzet is heeft ook weer zijn voordelen, het is veel langer licht. Op het moment dat ik dit type is het nog gewoon helemaal licht (19:00).

Hebben jullie dat ook zodra het beter weer word en je het officieel lente mag noemen je van alles wilt kopen. Ik heb zin om weer zomerkleding in te slaan en allerlei onzin spulletjes wil gaan kopen. Ook nu de ijssalons weer open zijn ben ik daar wel eens te vinden, dit allemaal is nou niet echt zo goed voor de portemonnee...

 
Het is Lente en dat merk je aan van alles, het is langer licht de vogeltjes wekken me 's ochtends al vroeg met een vrolijk gekwetter. Heerlijk vind ik dat in het licht kunnen opstaan en dat dan ook nog de vogeltjes zo aardig zijn om mij lekker relaxt te kunnen opstaan met een achtergrond muziekje. Zelfs de boompjes voor mijn school krijgen al van die prachtige roze bloesem. Zo vrolijk ziet dat er uit.


Hier nu zo in Maart, de maand van de Lente heb ik zo veel meer inspiratie. Ik merk dat de kwaliteit van mijn artikeltjes om hoog gaan en er steeds beter op gereageerd word. Net zoals mijn vorige post waar ik echt hele lieve reactie sop heb gekregen wat mij echt zo vrolijk maakt. In een maand zoals deze onderneem ik ook veel spontaner dingen. Zo ging ik pas nog naar Arnhem en ziet er (heel misschien) een bloggersmeeting op me te wachten met Nienke.


Wat vond jij nou zo geweldig in Maart? Of vind je maart maar helemaal niks en heb je liever December? Voort degene die mijn vorige post hebben gelezen, ik ben op het moment half bezig met het bestellen van de Sims 4 (ik heb het formulier nu half ingevuld laten we maar zeggen). Ik hoop dat iedereen morgen 1 April overleefd zonder allerlei kikkers en andere er-zit-wat-op-je-neus-grappen en je-veter-zit-los-grappen.

Liefs,
Roos

3 opmerkingen

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.