Roos speelt eindelijk Sims 4?!

5 april 2016

 
Na lang getwijfeld te hebben heb ik het dan uiteindelijk toch maar gedaan. De Sims 4 heb ik nu tot mijn beschikking. ne hem al bijna 2 dagen in het digitale winkelmandje van Bol.com te hebben liggen besloot ik hem toch te gaan kopen. Mijn moeder was zo lief me te helpen met het betalen en de dag daarna lag er dan toch echt een pakketje op de keukentafel met daarop mijn naam. Snel trok ik het witte karton er van af en besloot hem gelijk maar te gaan installeren.
 Het downloaden duurde eventjes en hier had ik dan ook zelfs 2 cd's voor nodig maar het is wel helemaal gelukt. Snel begon ik met het creĆ«ren van mijn eerste huishouden zoals dat daar genoemd word. Voor wat meer informatie over Ludo en Valerie klik dan HIER. Vandaag laat ik een paar korte GIF's zien van wat mijn 2 "mensen" doen.
 
 Valerie en Ludo heb ik in het begin expres nog geen echtgenoten van elkaar gemaakt zodat ze ooit nog zouden kunnen trouwen. Stiekem was ik best benieuwd hoe dat er allemaal aan toe zou gaan en heb ze gelijk op een date gestuurd. Tijdens deze date zijn ze verloofd en heeft Ludo Valerie dus gevraagd om met haar te trouwen. Valerie reageert nogal enthousiast maar kijk dan het lijkt toch net echt?!
 
 

Hier tussen moest ik gewoon eventjes laten zien hoe geweldig de makers het bereiden van gerechten hebben gemaakt. Bij alles wat ze maken klopt het ook gewoon welke ingrediĆ«nten ze gebruiken. Hier bakt Valerie hartvormige koekjes voor zichzelf en Ludo. Zoals je wel kunt is ze is ze nog geen geweldige kok.
 
 
 
Het gebeurd helaas nog wel eens dat er iets kapot gaat, de wc heb ik al 3 keer moeten maken en voor de douche heb ik maar gewoon een repratiemeneer ingehuurd. Pas stond de hele koelkast zelfs onder stroom waardoor ik niet kon eten. En zo gebeurd het ook als je een paar keer gedouchte heb dat de vloer dan iets vies is. Hier was waarschijnlijk Valerie net naar haar werk en Ludo et uit bed omdat hij zijn slaapkleding nog aan heeft.
 


Nu zijn we alweer bij het allerlaatste Gifje van vandaag aangekomen. Er moet natuurlijk ook gesport worden en omdat Ludo van zichzelf al wel sportief is aangelegd en hij ook werkt als Bodybuilder leek het mij wel een goed idee om een vriendin van Valerie uit te nodigen zodat Valerie ook een beetje in vorm blijft. De andere sims is de sims van mijn zusje genaamd Britt van den Brink.


Wat vinden jullie van de Sims 4, ik ben er nu al helemaal gek van. waarschijnlijk ga ik binnenkort een Simchallenge met Vera houden die we dan o Elua Makamaka plaatsen. Wat vinden jullie moet ik vaker wat over de Sims hier op mijn blog plaatsen? Zal ik dat dan gewoon doen zoals als nu of er echt een verhaal van maken, misschien heb je zelfs nog wel een heel ander leuk idee.

Liefs,
Roos

Wat vind jij van de Sims 4?

Een reactie posten

Latest Instagrams

© So It's Rose. Design by Fearne.